|
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Fotta, Michal ; Novák, Lukáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa venuje problematike posúdenia informačného systému a návrhu zmien vybranej spoločnosti. V práci sú predstavené teoretické podklady potrebné pre vypracovanie analýzy súčasného stavu informačného systému, požiadaviek firmy a návrhy možných riešení, ktoré by mali viesť k zefektívneniu procesov a aktuálnej situácie vo firme.
|
| |
|
Informační strategie firmy
Jedličková, Marie ; Zahradníček, Pavel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Existence informační strategie v podniku napomáhá řídit informační systém a tím tak pozitivně ovlivnit plnění globálních strategických cílů společnosti a její celkový úspěch na trhu. Tato práce se zaměřuje na tvorbu informační strategie ve společnosti působící na českém trhu patřící do sektoru malých a středních podniků. První část práce představuje teoretická východiska problematiky. Druhá část práce je věnována podrobným analýzám současného stavu společnosti a jejího potenciálu, aby pak bylo možné v třetí části navrhnout vhodné změny, které budou v podniku implementovány v rámci informační strategie. Navržené změny budou v souladu s celkovou strategií společnosti a povedou k lepší podpoře budoucího rozvoje společnosti na trhu.
|
|
Design and Implementation of Enterprise Information System
Rešovský, Martin ; Klusák, Aleš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the assessment, selection, and implementation of an information system. The thesis first introduces the theoretical background needed to understand the issue. In the next step, analyzes of the current state of the company are performed. Furthermore, the requirements for the new information system are summarized, and the evaluation of information system variants is performed together with the subsequent selection of the optimal variant. The following is a description of the implementation of the selected system using project management techniques and an evaluation of the results of the whole work.
|
|
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Sečka, Vojtěch ; Mikeska, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou současného stavu mezinárodního marketingového mixu Zámeckého vinařství Bzenec s.r.o., které se chystá vstoupit na polský trh. Práce specifikuje motivy vinařství pro vstup na polský trh, obsahuje návrhy vhodného vstupu na tento trh. Jejím součástí je také propracování mezinárodního marketingového mixu společnosti a na základě výzkumu v oblasti konkurenčních cen a nabídek, zejména v polském retailu, navrhnutí produktových řad vín, které budou na základě zjištění informací nejvíce vhodná pro polský trh.
|
|
Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím EFQM Excelence Model
Libichová, Pavla ; Šindelář, Jiří (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje hodnocení výkonosti vybrané společnosti. Hodnocení výkonnosti je provedeno na základě EFQM modelu Excelence. Teoretická část práce se zaměřuje na popis vybraných modelů hodnocení výkonnosti. V praktické části je představena společnost a její podnikatelská činnost. A na základě EFQM modelu je provedeno její hodnocení výkonosti. Poslední část práce se věnuje návrhům na zlepšení.
|
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Kišová, Tereza ; Karas, Michal (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením finanční situace společnosti XY s.r.o. v letech 2015 až 2019. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část se zaměřuje na teoretická východiska a specifikaci vybraných ukazatelů. Část druhá se zabývá analýzou firmy za použití metod z části první, včetně vyhodnocení všech výsledků. Třetí část obsahuje vlastní návrhy na zlepšení finanční situace podniku.
|
| |
|
Podnikatelský plán pro založení firmy Led Garden
Lehar, Adam ; Krobot, Richard (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením podnikatelského záměru na založení firmy pro celoroční pěstování bylinek a jiných rostlin pod umělým osvětlením ve vnitřních prostorách. Pro svícení má být použita technologie LED světel a od toho se odvíjí název firmy LED GARDEN. Práce mapuje současnou situaci na místním trhu s cílem určit ekonomickou atraktivitu tohoto záměru.
|
|
Marketingový mix podniku
Vyroubalová, Klára ; Rozsypalová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti SwissCentrum software, s. r. o. Teoretická část popisuje pojmy marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a SWOT analýzu. Analytická část hodnotí marketingový mix společnosti a jsou provedeny analýzy – SLEPT analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Poslední, návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení marketingového mixu.
|